امامجمعه چمران خواستار پاسخگویی شفاف مسئولان به مطالبات مردم شد و تصریح کرد: نمره خوبی به عملکرد دستگاهای اجرایی در سال گذشته نمی دهیم.
منفعت و رضایت مردم سرلوحه برنامه های مسئولان باشد
مسئولان شهر چمران ضمن حضور در دفتر امامجمعه با حجتالاسلام والمسلمین عارف ابراهیمی دیدار و گفت وگو کردند.
حاج آقا ابراهیمی در این دیدار که اولین جلسه رسمیمسئولان شهر چمران در سال جدید ۱۴۰۴ است، ضمن تبریک سال نو و عید سعید فطر گفت: مسئولیت مدیران، فرصتی ارزشمند برای خدمت به مردم است و باید با همدلی و تلاش مضاعف، در راستای حل مشکلات مردم و ارتقای کیفیت خدماترسانی گامهای مؤثرتری بردارند.
وی ضمن قدردانی از همدلی و اتحاد و همکاری خیلی خوب دستگاه های اجرای و تلاشهای صورتگرفته در سال گذشته، تصریح کرد: متاسفانه کشور در سال گذشته با مشکلات مختلف داخلی و بینالمللی دست و پنجه نرممیکرد که این موضوع بر کیفیت فعالیتهای دستگاهای اجرای اثر گذاشته بود، بر همین اساس نمیتوانیمنمره خوبی به عملکرد دستگاهای اجرایی دهیم.
وی افزود: مردم از مسئولان و مدیران عملکرد جهادی و شبانه روزی و تلاش برای حل مشکلات میخواهند، لذا باید به آنانجواب دهیمکه در سال گذشته چه اقدامتاثیرگذاری داشتیمو برنامه آینده ما چیست؟
امامجمعه چمران، برنامهریزی دقیق برای پیشبرد اهداف توسعهای در سال جدید را از ضروریات خواند و اظهار داشت: مسئولان نباید فراموش کنند که وجود آنان به این نظام و انقلاب بستگی دارد، لذا برای کسب منافع مردم و رضایت آنان باید تلاش کنند.وی در پایان از مسئولان و مدیران جهت بیان گزارشات و اقدامات خود در جایگاه نماز جمعه و دیدار چهره به چهره با مردم دعوت کرد.
لینک خبر در خبرگزاری فارس
