حجت‌الاسلام عارف ابراهیمی امام‌جمعه شهر چمران در خطبه های نماز جمعه این هفته‌ که در مسجد جامع امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد، با اشاره به عملیات وعده صادق، گفت: جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به تجاوز رژیم اشغالگر صهیونیستی به کنسولگری خود در دمشق، حمله متناسب و شایسته ای را علیه این رژیم انجام داد که موجب خوشحالی همه مسلمانان، آزادی خواهان و حامیان مستضعفان و مردم مظلوم فلسطین و غزه شدند.

وی افزود: هدف اصلی عملیات وعده صادق، «تثبیت قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی» و «نواختن سیلی کمرشکن به رژیم صهیونسیتی» است که دو هدف در این عملیات به نحو احسن محقق شد.

امام جمعه چمران پیروزی در عملیات وعده صادق را به فرمانده کل قوا، مردم ایران و مسلمانان جهان تبریک گفت و اظهار داشت: از نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای اجرای  عملیات وعده صادق تقدیر و تشکر می کنیم.  کوتاهی اداره اصناف در انجام وظایف در شهر چمران

حجت الاسلام ابراهیمی در بخش دیگر خطبه های نماز جمعه به گرانی های اجناس اشاره کرد و گفت: متاسفانه با شروع سال جدید شاهد افزایش بی رویه و خارج از ضوابط قیمت های اجناس هستیم که این مساله سبب نارضایتی بسیاری از شهروندان و مراجعه به دفاتر ائمه جمعه و ابراز گلایه هستند.

وی افزود: در کنار گرانی اجناس که در سراسر کشور صورت گرفته است، عدم نظارات صحیح بر قیمت های اجناس و اصناف در شهرستان بندر ماهشهر به ویژه شهر چمران سبب افزایش افسار گسیخته قیمت اجناس شده به طوری که می توان گفت که هیچ گونه نظارتی وجود ندارد.

متاسفانه مسئولان دولتی به ویژه اداره اصناف در انجام وظایف خود در شهر چمران کوتاهی بسیاری دارند و با وجود اینکه بارها این موضوع را طی یکسال گذشته از راه های مختلف پیگیری و تذکر داده ایم، اما نتیجه مطلوب حاصل نشده است و شاهد فشار اقتصادی بر مردم شهر چمران و اقشار کم درآمد هستیم.